به گزارش ایرنا، بخشدار بخش مرکزی مهاباد روز دوشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: آسفالت معابر روستاهای قره قشلاق، دیاس، قم قلعه، قزل قوپی و خور خوره به مساحت 64 هزار مترمربع با 15 میلیارد ریال هزینه از جمله این طرح هاست.
سلیمان پاکزاد بیان کرد: 70 واحد مسکونی نیز در روستاهای سطح شهرستان با 12 میلیارد ریال هزینه به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.
وی همچنین از افتتاح کارخانه شست و شوی دانه بندی شن و ماسه در روستای امیر آباد خبر داد و افزود: این طرح با اشتغال زایی برای 12 نفر با 50 میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: 9 اقامت گاه بوم گردی روستایی در 6 روستای بخش مرکزی این شهرستان نیز افتتاح شد که 2 اقامتگاه آن با یک میلیارد و 550 میلیون ریال هزینه در روستای سهولان این شهرستان قرار دارد.
بخشدار بخش مرکزی مهاباد همچنین از افتتاح اولین بوستان روستایی در روستای گاپیش مهاباد خبر داد و گفت: این بوستان شامل وسایل و تجهیزات ورزشی برای اهالی منطقه است و با بیش از 500 میلیون ریال هزینه افتتاح شد.
به گزارش ایرنا هفته اول شهریورماه به مناسبت شهادت 2 دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رییس جمهوری اسبق) و شهید حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نام گرفته است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/7514/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.