به گزارش ایرنا ماموستا یحیی اسماعیلی در خطبه نماز جمعه مهاباد بیان کرد: افزایش قیمت کالاهای داخلی با افزایش قیمت دلار بی معنی بوده و با نظارت مسئولان قابل کنترل است.
وی با بیان اینکه مردم امانت خداوند در دست مسوولان هستند، افزود: مسوولان باید تمام تلاش خود را بکار گیرند تا مشکلات اقتصادی که به زندگی مردم فشار وارد می کند را به حداقل برسانند.
ماموستا اسماعیلی همچنین با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی دشمن از جوانب مختلف جوانان کشور را تهدید می کند، گفت: دشمن با شیوه های مختلف تهاجم فرهنگی و تهاجم به افکار و عقاید وارد میدان کارزار شده است.
وی ادامه داد: تهدیدهای فرهنگی رایج شده در فضای مجازی، کم اهمیت انگاشتن احترام به بزرگتر، ایجاد انحرافات فکری در عقاید و شبه افکنی در کل مسائل دین از جمله محورهای تهاجم فرهنگی دشمنان در جوامع اسلامی است.
امام جمعه موقت مهاباد همچنین با گرامیداشت سالروز عملیات پیروزمندانه مرصاد در سال 1367 گفت: یکی از عملیات هایی که در سرنوشت جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تاثیرگذار بوده همین عملیات بود که بسیاری از دشمنان انقلاب را نابود کرد.
ماموستا اسماعیلی همچنین با بیان اهمیت امانتداری در دین اسلام، افزود: امانت و امانتداری سنت پیامبر اسلام(ص) است که به نوعی عدل و دادگری را به دنبال دارد.
وی بیان کرد: باید امور را به کسانی سپرد که امین و امانتدار باشند چون در واقع مردم نوعی امانت هستند که در اختیار مسوولان می باشند و بر این اساس مدیران باید خدمت به خلق خدا را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
وی با اشاره به اهمیت فرهنگ شهادت و جایگاه شهید در دین اسلام، گفت: شهید بزرگترین امانتدار دین اسلام است و جان شیرین خود را برای حفاظت از امانت دین محمد(ص) و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تقدیم خدای خود می کند.
وی همچنین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با تاکید بر رعایت رفتار و اخلاق اسلامی و حفظ نگاه از نامحرم، گفت: نگاه به نامحرم تیری زهرآگین از جانب شیطان است و مردان و زنان مسلمان باید خود را از نگاه های ناامن نامحرم محفوظ نگه دارند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.