به گزارش ایرنا، عادل فتاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران علت اصلی تاخیر 2 ساله در بهره برداری از این طرح را ترخیص وسایل بازی از گمرک عنوان کرد و افزود: مشکل ترخیص این وسایل برطرف شده است و این تجهیزات پس از اخذ مجوز استاندارد نصب می شود.
وی با اشاره به اینکه طرح شهربازی ارومیه 16 هکتار مساحت دارد، تصریح کرد: تمامی عملیات و کارهای زیرساختی شهربازی انجام شده و فقط مرحله اخذ مجوز استاندار برای نصب تجهیزات باقی مانده است.
فتاحی در رابطه با انتقادهای مطرح شده مبنی بر احداث شهر بازی در 20 کیلومتری ارومیه، گفت: اختصاص محیط و فضای زیاد برای شهربازی و استفاده از جاذبه های دریاچه ارومیه پس از احیا از دلایل انتخاب منطقه چی چست برای احداث شهربازی است.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده مشکل ترافیکی در این محدوده وجود نخواهد داشت.
عضو شورای شهر ارومیه با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط اجتماعی یکی از وظایف مهم مدیریت شهری است، بیان کرد: خلاء وجود یک شهربازی مدرن در کلانشهر ارومیه به شدت حس می شد و احداث آن می تواند منجر به افزایش نشاط اجتماعی شود.
به گزارش ایرنا، شهر ارومیه با وجود دارا بودن جمعیت قابل توجه 750 هزار نفری از وجود شهربازی مدرن بی بهره است و مدیریت شهری نیز با توجه به این نقصان، اقدام به راه اندازی این شهربازی در دهکده ساحلی چی چست کرده است.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.