جعفر باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات جودو بزرگسالان قهرمانی کشور روز سه شنبه /19 تیرماه جاری/ در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و تیم چهار نفره آذربایجان غربی در آن حضور داشتند.
وی بیان کرد: جواد فرج پور یکی از جودوکاران ملی پوش و مطرح استان است که در وزن منهای 100 کیلوگرم حریف سرسختی برای ورزشکاران این وزن در سطح ایران به شمار می رود.
باقری گفت: این جودوکار در دیدار فینال با قبول شکست مقابل جلال محجوب به مقام نایب قهرمانی دست یافت و از رسیدن به طلا بازماند ولی با صلاح دید کادر فنی به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.
وی ادامه داد: همچنین احسان خورشیدی در وزن منهای 81، سعید غنی زاده در وزن منهای 100 کیلوگرم و علیرضا رزاقی در وزن 60 کیلوگرم دیگر نمایندگان استان در این مسابقات بودند که از راهیابی به مرحله نهایی بازماندند.
به گزارش ایرنا «جواد فرج پور» از جودوکاران ملی پوش آذربایجان غربی است که در سال 1390 به اردوی تیم ملی دعوت شد.
این ورزشکار در اسفند 1395 پس از کسب مقام قهرمانی مسابقات دانشجویان کشور در وزن منفی 100 کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران درآمد.
فرج پور با حضور در مسابقات جهانی به دلیل مواجه شدن تیم ملی دانشجویان ایران با تیم رژیم غاصب صهیونستی از حضور در مسابقات انصراف داد.
حدود 2 هفته قبل نیز قادر بوشهری، سید میلاد شاملو و زائر صلاحی پیشکسوتان جودوی استان موفق به کسب یک مدال طلا و 2 نقره در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شدند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.