حسین زرطلب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابت های تنیس قهرمانی آسیا هم اکنون در مرکز ملی تنیس ایران در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: رومینا زینالی به همراه مهرانا سلیمانی پور، درسا چراغی، ملیسا مهرانی، مندگار فرزامی و آریسا سبزه زار 6 بازیکن حاضر در این اردو هستند.
زرطلب گفت: رقابت های تنیس قهرمانی آسیا مهر ماه سال جاری به میزبانی قزاقستان برگزار می شود.
وی افزود: زینالی به تازگی با درخشش در مسابقات قهرمانی ایران و کسب مدال طلا مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفته و به این اردو دعوت شده است.
زرطلب با اشاره به کسب سهمیه بازی های آسیایی جاکارتا توسط 'شهرزاد بانی سعید' گفت: این تنیسور نوجوان و آینده دار ارومیه ای برای نخستین بار موفق به کسب سهمیه شده است و به طور یقین تجربیان ارزشمندی از این کارزار آسیایی کسب خواهد کرد.
اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 14 و 12 سال دختران از اوایل تیر ماه جاری آغاز شده و عباس خیلتاش به عنوان مدیر تیم های ملی بر نحوه برگزاری آن نظارت دارد.
به گزارش ایرنا رومینا زینالی که در سال 1384 در ارومیه متولد شده، پس از کسب مدال نقره کشوری در سال 1394 در یزد، در سال 1395 در ساری در رده سنی زیر 14 سال مقام سوم انفرادی کشور را به دست آورد.
این تنیسور نونهال سال 1396 در رقابت های جایزه بزرگ سمنان علاوه بر کسب مقام قهرمانی در رده سنی زیر 12 سال، در رده سنی زیر 14 سال نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است.
وی همچنین در این سال با ترکیب تیم ملی نوجوانان تنیس دختران نایب قهرمانی تیمی غرب آسیا شد و در مسابقات تنیس نوجوانان دختر سراسر کشور در کرمان نیز به مقام قهرمانی رسید.
زینالی در رقابت های جایزه بزرگ سمنان در مجموع هفت ساعت بازی کرد و با وجود خستگی شدید دومین مدال طلا را به دست آورد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.