به گزارش ایرنا غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثار عزیزان خود در راه دفاع از کشور، کار بسیار ارزشمندی انجام داده اند.
وی با تاکید بر اینکه قرار گرفتن در مسیر شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان سعادت دنیوی و اخروی را به ارمغان می آورد، ادامه داد: مسوولان در قبال خانواده های شهدا رسالت خدمت بی منت را بر عهده دارند تا به برکت خون شهدا این عزت به ذلت تبدیل نشود.
سلیمانی بر لزوم ورود جدی خانواده های شهدا بر بحث مبارزه با شیطنت های غربی ها علیه اسلام ناب محمدی و ایرانیان، تاکید کرد و افزود: با توجه به محبوبیت خانواده های شهدا در جامعه آنان می توانند سفیران فرهنگی باشند.
به گزارش ایرنا مدیرعامل منطقه آزاد تجاری ماکو به همراه فرماندار ماکو از خانواده های شهیدان مسلم صادقی، خسرو محمودزاد، بهمن نصراله زاده و مجید اصغر زاده دیدار کردند.
منطقه آزاد ماکو به لحاظ محدوده جغرافیایی شامل شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و این منطقه در منتهی الیه شمال غرب کشور واقع شده است.
مساحت آن حدود پنج هزار کیلومترمربع و جمعیت منطقه بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395، حدود 200 هزار نفر است.
منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور دارای 140 کیلومتر مرز مشترک با کشور جمهوری آذربایجان و 130 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکیه است.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.