محمد اقوامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان جریمه برای یک هزار و 711 فقره پرونده وارده در بخش کالا و خدمات در سال جاری صادر و این پرونده ها مختومه شده است.
وی بیان کرد: امسال یک هزار و 758 فقره پرونده در بخش کالا و خدمات به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شده که 99 درصد آنها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و بروز مشکل در توزین کالا از جمله تخلفات حوزه کالا و خدمات در آذربایجان غربی به شمار می رود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از کشف 98 هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه وانت سایپا در ارومیه خبر داد و گفت: پس از ارجاع این پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان، قاچاقچی محموله به پرداخت بیش از 426 میلیون ریال جریمه محکوم شد.
اقوامی با اشاره به قاچاق 2 هزار و 500 بسته انواع قرص توسط راننده یک دستگاه پراید در خوی افزود: قاچاقچی این محموله نیز به پرداخت 385 میلیون ریال جریمه محکوم و کالای قاچاق او نیز ضبط شد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز است و سالانه هزاران پرونده در این خصوص در تعزیرات حکومتی استان بررسی و حکم آن صادر می شود.
تخلفات مربوط به قاچاق کالا و همچنین تخلفات بخش های کالا و خدمات و بهداشت و درمان به شعبات تعزیرات حکومتی ارجاع می شود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.