معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید توجه ویژه ای به ظرفیتی فرهنگی فرهیختگان استان شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علیرضا رادفر در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی که در سالن همایش کتابخانه مرکزی استان برگزار شد افزود: فرهیختگان و اهالی فرهنگ زیادی دراستان داریم که باید پیش از گذشته به آنها توجه شود.

رادفر با تاکید به اینکه فرهنگ همه خوبی های یک جامعه را دارد خاطر نشان کرد: کار کردن در این عرصه بسیار وسیع بوده و نیاز به ایثار گری دارد.

وی در خصوص اقدامات مدیر کل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود:حجت الاسلام کریمی همراهی خوبی با مجموعه دولت داشتند و اقدامات شایسته ای در زمان مدیر کلی انجام داده اند.

در ادامه شریف پور نماینده مردم شوط ماکو چالدران و پلدشت عرصه فرهنگ را سنگ بنای عرصه های سیاسی و اقتصادی دانست  و تصریح کرد: مردم یک جامعه با آگاهی از فرهنگ و ارزش های خود به بقیه اهداف در همه حوزه ها خواهد رسید.

شریف پور ضمن تشکر از اقدامات حجت الاسلام کریمی اظهار کرد : امید است انتصاب حجت الاسلام خدایاری مایه برکت هنر و فرهنگ استان شود.

وی در ادامه به مسئله برجام اشاره کرد و گفت: با آشکار شدن چهره آمریکا و خارج شدن از برجام  ملت ایران با هم صدایی و هم بستگی این سد را نیز پشت سر گذاشته  و به پیروزی خواهد رسید .



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.