معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در ماه گذشته تعداد 2 هزار و 365 مورد بازرسی مشترک در زمینه فرش، با تامین اجتماعی صورت گرفت.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، محمد دهقان با اشاره به معرفی 207 نفر از شهرهای ارومیه، چایپاره، چالدران، شاهین دژ، سردشت، نقده، بوکان، شوط، سلماس، اشنویه و پلدشت به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: این افراد به بانک های عامل جهت بهره مندی از تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ 10 هزار و 800 میلیون ریال در ماه گذشته معرفی شدند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، بررسی و تائید 30 پرونده تسهیلاتی اداره بهزیستی شهرستان های بوکان، میاندوآب و تکاب و ارسال به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای معرفی به بانک های عامل جهت بهره مندی از تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ یک هزار و 500 میلیون ریال نیز انجام شد.

معاون امور بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از صدور کارت شناسایی قالیبافی به تعداد 129 فقره در ماه گذشته خبر داد و افزود: همچنین ضمن تمدید 417 فقره کارت شناسایی قالیبافی، تعداد دو هزار و 365 مورد بازرسی مشترک با تامین اجتماعی صورت گرفت.

وی گفت: در ماه گذشته با توجه به درخواست تعدادی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف استان مبنی بر اینکه با وجود ثبت ملی فرش افشار تکاب و ثبت جهانی ریزماهی خوی، در مرحله ارزیابی گمرکی به منظور صادرات فرشهای مذکور، نام برندهای فوق در سیستم ارزیابیهای گمرک درج نشده و در عمل به نام فرشهای دیگر مناطق ارزش¬گذاری شده و صادر می شود، به همین منظور مکاتبات لازم با مرکز ملی فرش ایران در این رابطه انجام شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.