رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر ارومیه گفت:تمامی دکه های واگذار شده از سوی شهرداری به شهروندان در سال آتی نوسازی و یکسان سازی و بصورت متحد الشکل ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا:حسین پناهی رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تمامی دکه‌های واگذار شده از سوی شهرداری به شهروندان در سال آتی نوسازی و یکسان سازی و بصورت متحد الشکل ساخته  می شود.

پناهی  اظهار داشت: تمامی دکه‌های واگذار شده از سوی شهرداری می‌بایستی ظرف یکماه آینده ضمن انجام مطالعات جامع و کافی در خصوص نحوه نوسازی و یکسان سازی و با برگزاری فراخوان عمومی  از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای این طرح بهره مند شود.

این مقام مسئول در خصوص واگذاری غرفه‌ها و نمایشگاه ها را با اولویت بانوان بد سرپرست و بی‌سرپرست و خانواده های نیازمند دانست و گفت: واگذاری غرفه و نمایشگاهای فصلی با اولویت بانوان بد سرپرست و بی سرپرست و خانواده های نیازمند و نیز تولیدکنندگان بومی شهر و استانی که محصولات خانگی و صنایع دستی تولید می کنند مد نظر قرار می‌گیرد.

پناهی در ادامه افزود : تمامی نمایشگاه ها با هدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی و ارائه محصولات تولیدی بومی و خانگی شهر و با هماهنگی و محوریت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل انجام می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.