رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: بیش از 2 هزار بازرسی صنفی و غیر صنفی در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، قربان انوشه با اشاره به عملکرد 11 ماهه اداره صنعت، معدن و تجارت نقده اظهار کرد: در این مدت اجرای طرح‌های نظارتی تخصصی نیز در دستور کار قرار گرفته و 2 هزار و 856 مورد نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی این شهرستان انجام شد که ارزش ریالی تخلفات آنان 24 میلیون تومان بوده است.

وی گفت:هم اکنون تعداد کل واحدهای صنفی فعال در شهرستان نقده 5 هزار و 600 واحد است که از این تعداد 4هزار و 952 واحد یعنی 90 درصد با پروانه کسب و 648 واحد بدون پروانه کسب بوده بنابراین شهرستان نقده در داشتن واحدهای با پروانه، مقام نخست استان را دارا است.

انوشه با اشاره به نرخ‌گذاری و کارشناسی کردن نرخ‌ها در شهرستان افزود: در این رابطه قیمت‌گذاری خدمات تالارها، نرخ انواع غذا و ساندویچی، درجه‌بندی تالار‌ها و تعدیل نرخ گوشت قرمز در شهرستان انجام شد .

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: در 11 ماهه امسال نظارت بر بازار و اصناف و نیز برخورد جدی با تخلفات صنفی برابر قوانین تعزیرات حکومتی انجام و علاوه بر آن، ارجاع پرونده‌های به تعزیرات حکومتی به تعداد 96 فقره صورت گرفت.

انوشه اظهار کرد: همچنین 92 واحد تولیدی فاقد پروانه کسب با همکاری اماکن انتظامی و اتحادیه‌های صنفی ده‌گانه به منظور ساماندهی بازار و اصناف شهرستان نقده صورت گرفت.

وی گفت: از سوی دیگر نظارت بر واحدهای نانوایان و کارخانجات آردسازی و تمامی واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی شهرستان و دوگانه سوز کردن 30 واحد فعال در شهرستان برای مواقع بحرانی در 11 ماهه امسال در سطح شهرستان انجام شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.