مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از ورود  بیش از 10هزار پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان  طی سالجاری  خبرداد.

محمد اقوامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود:مجموع کل پرونده های وارد در سه بخش کالا و خدمات-بهداشت و قاچاق طی 11 ماهه نخست سال جاری بیش از 10 هزار و 824 پرونده بوده که از این تعداد 10 هزارو 787 فقره مختومه شده است.

اقوامی در خصوص پرونده های تخلف در بخش کالا و خدمات تصریح کرد:در این بخش 6 هزار و 786فقره پرونده واردشده و 6 هزار و  766پرونده با میزان بیش از 195 میلیارد تومان محکومیت مختومه شده که نسبت به سال گذشته 25 درصد کاهش پرونده های وارده را نشان می دهد.

وی ادامه داد:در بخش بهداشت دارو و درمان و دامپزشکی از 504 فقره پرونده وارده 503پرونده با میزان بیش از 60 میلیون تومان محکومیت مختومه شده که نسبت به مدت مشابه 18 درصد کاهش داشته است.

اقوامی درخصوص پرونده های مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز در استان  اظهار کرد: از3 هزار و 534 پرونده وارده تعداد3 هزار و 518 پرونده با میزان بیش از 57میلیارد تومان محکومیت مختومه شده که افزایش 25 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در خصوص بیشترین تخلفات سال 96 افزود:به ترتیب عدم درج قیمت با 1971 فقره ،مباشرت در قاچاق کالا با 1978فقره و گرانفروشی با 1336فقره جز بیشترین تخلفات صورت گرفته در 11 ماهه سال جاری د راستان هستند.

وی ادامه داد:جزای نقدی بابیش از 9هزار فقره،ضبط کالا با بیش از 2هزار فقره و اعاده حق شاکی با220 مورد  پرتکرار ترین مجازات های سازمان تعزیرات ارذبایجان غربی در سال جاری بوده است.

اقوامی خاطرنشان شد:به طور کلی متوسط زمان رسیدگی به هر پرونده در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی کمتراز یک روز بوده که خیلی کمتراز شاخص های مصوب و تعیین شده است.

وی تصریح کرد:به منظور جلوگیری از اجحاف وگرانفروشی کالا و خدمات درایام پایانی سال و کنترل و نظارت بربازار طرح نظارتی نوروز 97 در بازده زمانی 15اسفند 96 تا 15 فروردین سال آینده برگزاری گشت های مشترک آغاز خواهد شد.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.