نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: تحقق استقلال کشور یکی از اهداف مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: تمام کشور های جهان به این مهم اذعان دارند که جمهور اسلامی ایران یک کشور مستقل است که تحقق این استقلال کشور یکی از مهمترین دستاوردهای نظام است که به نحو کامل جمهوری اسلامی به آن دست یافته است.

حجت الاسلام شبستری در خصوص برخی از آرمان ها و اهداف های انقلاب اسلامی که به خوبی به آن ها توجه نشده است خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بر پایی نظام جمهوری اسلامی بر اساس مردم سالاری دینی است بایستی احکام و قوانین اسلام در بطن جامعه نفوذ کنند ولی با نظام ایده آل اسلامی فاصله ای وجود دارد که نظام جمهوری اسلامی به سمت آن نظام ایده آل در حرکت است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف تشکیل حکومت اسلامی عدالت اجتماعی است که با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی عدالت اجتماعی در تمام ابعاد و لایه های جامعه پیاده نشده است که نیازمند توجه جدی تر به این بخش است.

حجت الاسلام شبستری در خصوص عوامل بقاء انقلاب اسلامی بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: حضور مردم در صحنه و اعتقاد مردم به روحانیت و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ضامن بقا انقلاب است.

وی در خصوص آفت های که نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کند گفت: عواملی که سبب فاصله گرفتن و بد بین شدن مردم از نظام جمهوری اسلامی می شوند از افت های مهم نظام جمهوری اسلامی می توان دانست.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در خصوص تاثیر انقلاب اسلامی در تحولات اخیر منطقه و بیداری اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تاثیر فراوانی در شکل گیری نظام ها و انقلاب های منطقه داشته و این کشور ها توانسته اند در مقابل دشمنان اسلام بایستند و کمر دشمنان را بشکنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.