امیر عباس جعفری گفت: تمامی نانوایی‌های استان دستور داده شده تا مجهز به سوخت دوم و جایگزین گاز باشند.

به گزارش ایلنا، مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه 13 آذرماه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در ارومیه برگزار شد، افزود: برای مقابله با حوادث و نیز کسب آمادگی‌های لازم در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی تمامی تمهیدات لازم پیش‌بینی شده و دستور آماده‌باش به تمامی‌دستگاه‌های مربوطه صادر شد.

امیر عباس جعفری بیان کرد: دستگاه‌های مربوطه همچون هلال احمر، اورژانس و نیز راهدار‌خانه‌ها همراه با ماشین‌آلات سنگین مانند گریدر، کمپرسی و برف‌روب از 15 آذرماه تا 15 فروردین‌ماه سال آینده برای مقابله با هرگونه حادثه‌ای در حالت آماده‌باش بوده و در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی مستقر هستند.

وی با تاکید بر فقدان مشکل در زمینه سوخت‌رسانی به تمامی نقاط آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در صورت افت فشار گاز یا قطعی آن، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه و میاندوآب، آماده سوخت‌رسانی به تمامی مناطق استان بوده و هر خانواده در صورت نیاز می‌تواند 200 لیتر نفت و گازوئیل دریافت کند.

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی اظهار کرد: به تمامی نانوایی‌های استان دستور داده شده تا مجهز به سوخت دوم و جایگزین گاز هم باشند تا درصورت افت و یا قطعی گاز بتوانند به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.