محسن مددی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری دوره های آموزشی مهارتی و حرفه ای از سوی مسئولان اداره کل زندان های آذربایجان غربی از جمله مهمترین راهکارهای جلوگیری از بازگشت زندانیان به حبس است که در این راستا، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، ارائه آموزش های مهارتی را در دستور کار قرار داده است.
وی اضافه کرد: طرح ارائه آموزش های فنی و حرفه ای از اوایل دهه 1390 در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور آغاز شده و سالانه صدها زندانی از این آموزش ها بهره مند شده اند.
وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 264 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در قالب 126 دوره آموزشی در زندان های آذربایجان غربی برگزار شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی بیان کرد: بخش قابل توجهی از آموزش های مهارتی در زندان های استان به اشتغال این افراد و ایجاد درآمد برای آنان منجر می شود و امسال نیز صدها نفر از این زندانیان از طریف آموزش های مهارتی صاحب شغل شده اند.
به گزارش ایرنا، سالانه بیش از هفت میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در آذربایجان غربی به اجرا در می آید و افزون بر 40 هزار نفر کارت مهارت دریافت می کنند.

8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.