** مردم آذربایجان غربی در تثبیت انقلاب از پیشگامان نظام اسلامی هستند
معاون هماهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رشادت های و ایثارگری های مردم آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: مردم این استان در تثبیت انقلاب از پیشگامان نظام اسلامی هستند.

** دستگیری سارقان مسلح بانک ملت در ارومیه
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 2 سارق مسلح بانک ملت در یکی از روستاهای شهرستان ارومیه که در روز یازدهم مهرماه امسال به این بانک دستبرد زده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی و کارآگاهان انتظامی استان دستگیر شدند.

** 100 هزار نفر از رزمندگان آذربایجان غربی در کشور حماسه آفرینی کرده اند
مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان غربی گفت: 100 هزار نفر از رزمندگان استان در طول دوران دفاع مقدس در جبهه های غرب و شمالغرب کشور و در مبارزه با ضد انقلاب داخلی حماسه آفرینی کرده اند.

** کشف 10 تن مواد مخدر صنعتی در آذربایجان غربی
جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به آمار کشفیات انتظامی در هشت ماهه امسال گفت: حدود یک تن و 600 کیلوگرم مخدر سنتی و بیش از 10 تن مواد پیش ساز صنعتی در استان کشف و ضبط شده است.

** نمایشگاه گروهی مجسمه و چیدمان در نگارخانه ارومیه گشایش یافت
نمایشگاه گروهی مجسمه و چیدمان /installation art/ با عنوان 'حال من خوب است اما تو باور نکن' شامگاه چهارشنبه در نگارخانه ارومیه گشایش یافت.

** اکران فیلم 'پایان رویاها' در سینماهای کانون آذربایجان‌غربی
فیلم 'پایان رویاها' به نویسندگی و کارگردانی محمد علی طالبی و تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از شنبه /11 آذر/ در سینماهای کانون آذربایجان‌غربی اکران می شود.

** اشتیاق تجّار 'دیاربکر' ترکیه برای افزایش سهم از تجارت با ایران
نائب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ' دیاربکر' ترکیه با اشاره به رتبه ششم ایران در تجارت این استان با کشورهای مختلف جهان، گفت: تجّار این منطقه به دنبال افزایش سهم از تجارت ترکیه با ایران هستند.

** ابراز امیدواری استاندار آذربایجان غربی نسبت به تسریع در بهره برداری از طرح های عمرانی اشنویه
استاندار آذربایجان غربی به همراه نماینده اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بیمارستان77 تختخوابی، سد چپرآباد و پل پوش آباد از روند اجرایی و پیشرفت این طرح ها اظهار رضایت کرد و تسریع در بهره برداری از این طرح ها را مورد تاکید قرار داد.

8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.