** استاندار: ظرفیت های آذربایجان غربی در بخش های صنعت، معدن و گردشگری کم نظیر است
استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان دارای ظرفیت های اقتصادی کم نظیری در حوزه های صنایع، معادن و گردشگری است و به مردم قول می دهم که برای افزایش ثروت، رفاع اجتماعی و اشتغال زایی در این استان تمام تلاش خودم را به کار بگیرم.

** قهرمانی اسکواش باز ایرانی در مسابقات بین المللی جام' صلح و دوستی'
پنجمین و آخرین روز رقابت های بین المللی اسکواش حرفه ای مردان جهان با عنوان جام ' صلح و دوستی' امروز/ یکشنبه / در ارومیه پیگیری شد که سجاد زارعیان از ایران توانست با غلبه بر حریف پاکستانی خود مدال طلای این مسابقات را به دست آورد.

** سکونت 17 هزار خانوار ارومیه ای در بافت فرسوده
در حالی که طبق آمار غیررسمی حدود 180 هزار خانوار در ارومیه زندگی می کنند، شهردار از ساکن بودن 17 هزار خانوار در بافت فرسوده این شهر خبر داد که طبق نظر کارشناسان آمار بالایی به شمار می رود.

** راه یابی 2 نمایش از آذربایجان غربی به جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان اردبیل
نمایش صحنه ای 'صادق' و نمایش خیابانی 'گل فروش' از آذربایجان غربی به پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان / طلوع / اردبیل راه یافت.

** کسب مقام اول تیم مهاباد در مسابقات 'رفاقت' جمعیت هلال احمر کشور
تیم اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد مقام نخست بیست و هشتمین دوره مسابقات امدادی رفاقت جمعیت هلال احمر کشور را کسب کرد.

** افزون بر 8 هزار تن سیب صنعتی در ارومیه خریداری شد
مدیر جهاد کشاورزی ارومیه گفت: افزون بر هشت هزار تن سیب صنعتی از باغداران ارومیه ای در راستای حمایت از آنان خریداری شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

8135/ 3072
**خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.