**نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: نقش نمازهای جمعه و جماعت در اتحاد نیروهای انقلابی حائز اهمیت است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: برپایی نمازهای جمعه و جماعت نمود انقلاب اسلامی بوده و نقش آن در اتحاد نیروهای انقلاب حائز اهمیت است.

**ثبت‌ نام 16 هزار زائر از آذربایجان غربی برای پیاده ‌روی اربعین حسینی
در حالی که تا روز دوشنبه/ 24 آبان سال جاری/ 6 هزارو 640 نفر از مردم استان برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده بودند این رقم در حال حاضر به 16 هزار و 200 نفر افزایش یافته است.

**کیفیت هوای سردشت در وضعیت خطرناک قرار گرفت
رئیس اداره امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: غلظت ذرات گرد و غبار در هوای سردشت به پنج برابر استاندارد و معادل 900 میکروگرم بر مترمکعب رسید.

**سرعت وزش لحظه ای باد در اشنویه به 80 کیلومتر بر ساعت رسید
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه سرعت وزش باد در اشنویه در 24 ساعت گذشته 62 کیلومتر بر ساعت بوده است، گفت: سرعت وزش لحظه ای باد در این شهرستان به 80 کیلومتر بر ساعت رسید.

**برف پائیزی بلندی های کوه اورین خوی را سفید پوش کرد
بارش سومین برف پائیزی بلندی های کوه اورین در محور زرآباد واقع در غرب خوی را سفید پوش کرد تا کاهش سه تا پنج درجه ای دمای هوای این منطقه در پیش بینی های هواشناسی اعلام شود.

**توصیه های مدیریت بحران آذربایجان غربی در خصوص رعایت موارد ایمنی در زمان وقوع تندباد
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با اشاره به احتمال وقوع تندباد در ساعت های بعد از ظهر امروز و فردا در استان گفت: شهروندان با رعایت موارد ایمنی از بروز حوادث ناگوار در زمان تندباد جلوگیری کنند.

**خلق 90 اثر کاردستی برای زائران حسینی در مراکز کانون آذربایجان غربی
کاردستی یکی از 40 برنامه فرهنگی هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با هدف پرورش خلاقیت کودکان بوده و خلق بیش از 90 اثر توسط اعضای کانون این استان برای خادمان و زائران کودک و نوجوان نشان دهنده اشتیاق کودکان به این سرگرمی سازنده است.

**نماینده ارومیه: مطالبه های مردم در رای اعتماد به وزیران مد نظر قرار گیرد
نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه شایسته سالاری و توجه به مطالبه های مردم باید در رای اعتماد به وزیران مد نظر قرار گیرد، گفت: با آنالیز فضای حاکم بر مجلس انتظار می رود هم وزیر پیشنهادی نیرو و هم وزیر پیشنهادی وزارت علوم رای اعتماد لازم را کسب کنند.

**معامله 13 میلیون سهم طی هفته گذشته در بورس آذربایجان غربی
مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه طی هفته گذشته 13 میلیون و 508 هزار و 190 سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی معامله شده است، گفت: ارزش این معاملات 68 میلیارد و 535 میلیون ریال برآورد شده است.

**پیشگیری مهمترین راهکار مبارزه با هپاتیت / این بیماری از راه خون منتقل می شود
کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه پیشگیری مهمترین راهکار مبارزه با هپاتیت به شمار می رود، گفت: این بیماری از راه خون منتقل شده و مراوده های روزمره عاملی برای انتقال آن محسوب نمی شود.

**خدمت رسانی 400 خادم آذربایجان غربی در پیاده روی اربعین حسینی
خدمات موکب های آذربایجان غربی در پیاده روی اربعین رایگان بوده و به گفته مسئول ستاد بازسازی عتبات این استان 400 خادم آذربایجان غربی در موکب های این استان خدمت رسانی می کنند.

**نشست اقتصادی اتاق های بازرگانی سلماس و وان ترکیه برگزار شد / تاکید بر توسعه بازارچه های مرزی در افق ...
هیات 32 نفری مسئولان و تاجران اتاق بازرگانی وان ترکیه پس از حضور در ارومیه و خوی طی روزهای گذشته، امروز / یکشنبه/ با هیات تجاری سلماس دور میز مذاکره نشستند و نقش توسعه بازارچه های مرزی 2 طرف در افق تجاری ایران و ترکیه را مورد تاکید قرار دادند.

**تیم فوتبال آریا اشنویه در لحظه های آخر از سقوط رهایی یافت
تیم فوتبال آریا اشنویه با گل دقیقه 93 در مقابل تیم شهرداری ارومیه از سقوط به لیگ دسته یک فوتبال آذربایجان غربی رهایی یافت اما یکی از طرفداران این تیم که وارد میدان شده بود، دچار حمله قلبی شد.
3072/3214
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.