مسابقات پرس سینه ولیفت قدرتی بانوان بمناسبت هفته تربیت بدنی و یادواره 12000شهید استان در ماکو برگزار شد.

حسن احمدی، سرپرست اداره ورزش و جوانان ماکو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری مسابقات پرس سینه و لیفت قهرمانی بانوان  که با رقابت 5 باشگاه  طی روزهای جمعه و شنبه در ماکو انجام شد افزود: تیم بانوان باشگاه سینا با 45امتیاز، تیم بانوان باشگاه امیر حسین با36 امتیاز و تیم بانوان باشگاه واحد با 19امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: درگروه تیمی بزرگسالان نیز تیم بانوان باشگاه امیر حسین با48 امتیاز اول، تیم بانوان باشگاه سینا با 45امتیاز دوم، تیم بانوان باشگاه واحد با 39امتیاز سوم و تیم بانوان باشگاه 9دی با 20امتیاز مقام چهارم را به نام خود ثبت کردند.

احمدی درخصوص نتایج تیمی لیفت قدرتی بانوان بزرگسالان تصریح کرد: تیم بانوان باشگاه سینا با 67امتیاز مقام اول، تیم بانوان باشگاه واحد با 42امتیاز دوم را کسب کردند که تیم بانوان باشگاه امیر حسین با36امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داده اند.

وی در ادامه با اشاره به نتایج مسابقه لیفت قدرتی بانوان جوانان در این دوره گفت:تیم بانوان باشگاه سینا با70 امتیاز، تیم بانوان باشگاه امیر حسین با 36 امتیاز، تیم بانوان باشگاه واحد با 19امتیاز،  مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

سرپرست ورزش و جوانان ماکو در پایان بر حضور گسترده جوانان بانوان در این مسابقات تاکید و ضمن قدردانی از حضور ورزشکاران و مربیان باشگاهها  در روند اجرای مسابقات عنوان کرد: امید داریم این مسابقات به طور متداول در ماکو برگزار شود.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.