فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جهان اسلام امروزبیش از پیش نیازمند همفکری، همدلی و اتحاد است.

 به گزارش  ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار خرم در آئین آغازهمایش آموزش بصیرتی پرچم داران دین و اندیشه در ارومیه گفت: جهان اسلام امروزبیش از پیش نیازمند همفکری، همدلی و اتحاد است چرا که دشمنان اسلام به دنبال تفرقه اندازی و ایجاد جنگ مذاهب است و باید با هوشیاری، بصیرت و آگاهی بخشیدن جامعه نسبت به توطئه های دشمنان نقشه های آنها را خنثی کرد.

سردارخرم تصریح کرد:ما دنبال یک همفکری و همدلی حول محور جامعه اسلامی علیه استکبار جهانی هستیم و امروز باید به همه اقوام به یک چشم نگاه کنیم که وحدت اسلامی یک حقیقت است که امروز در جوامع اسلام تضعیف شده است.

وی تصریح کرد: امروز اسرائیل و انگلیس شروع کننده نسل چهارم جنگ در منطقه هستند و نسل چهارم جنگ قومیت بوده و اول با همه پرسی دست به تفرقه و تجزیه طلبی زده و به ساخت دولتچه ها  اقدام کرده‌اند و حالا امریکا، ایران را تروریست می خواند!

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین به نقش و نفوذ اثر گذار علما در بین مردم اشاره کرد و گفت: علماء مراجع فکری، اهل دین و مورد اعتماد مردم هستند و با هوشیاری و مخاطب شناسی می توانند جامعه را به سمت و سوی همدلی و همفکری و دشمن شناسی هدایت کنند.

حجت الاسلام فعال آذر مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی  نیز در این مراسم اسلام را کابوس دشمنان غربی عنوان کرد و گفت: ظرفیت و قدرت اسلام بی نظیر است و باید با چنگ زدن به ریسمان الهی، اتحاد و همدلی بین مسلمانان حفظ شود تا همه توطئه ها و سیاستهای خباثت آمیز دشمنان اسلام نقش بر آب شود.

در پایان اولین روز این همایش حاضرین در مراسم، با سر دادن شعار" مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" تنفر خود را نسبت به توطئه های دشمنان اعلام کردند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.