همایش راهوران محله در ارومیه برگزار شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی تقی کهوریان در همایش راهوران محله که به مناسبت هفته ناجا در ارومیه برگزار شد افزود: راهوران محله حرکت بسیار مدبرانه برای کاهش تصادفات بویژه در جاده های روستایی است.

وی تصریح کرد: تابلوگذاری ها و خط کشی هایی که با همکاری دهیاران در جاده های روستایی صورت میگیرد بسیار موثر خواهد بود .

کهوریان ضمن قدردانی از از اقدامات بسیار مطلوب پلیس استان در راستای برقراری امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرایم افزود:  توسعه استان ، نتیجه امنیت روانی و جانی و مالی مردم می باشد.

سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این همایش تصریح کرد: فرهنگ سازی ترافیک باید جدی گرفته شود چرا که در استان آذربایجان غربی  75 درصد در تصادفات عامل انسانی موثر است .

وی ادامه داد: در فرهنگ سازی ها باید ابتدا  از خودمان و فرزندان خود شروع کنیم چرا که هر اقدام مثبت ما  منجر به کاهش تصادفات و در نتیجه نجات جان یک انسان می شود و  بر اساس کتاب الهی بالتبع  تمام انسان ها  را نجات داده ایم.

سردار اصلانی اظهارکرد:در 6 ماهه اول سال 1396 نسبت به مدت مشابه سال قبل ، 14 درصد کاهش تصادفات فوتی را داریم که نشانه همت جهادی مسئولین استان است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: بیمه ها با انجام همفکری و هم اندیشی های فعال با شواری فرهنگ ترافیک، می توانند در کاهش هزینه ها و تصادفات موثر واقع شوند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.