فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 36 درصد از تماس ها به پلیس 110، طی 6 ماه نخست سال جاری عملیاتی شده است.

به گزارش ایسنا آذربایجان غربی سردار ناصر اصلانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: در 6 ماهه سال جاری، 970 هزار تماس حضوری و تلفنی با پلیس 110 صورت گرفته که از این میزان 36 درصد به مرحله عملیاتی شده است.

وی افزود: 56 درصد تماس های110، مرحله ارشاد و راهنمایی بوده و 3 درصد اقدامات تکراری بوده اند که توسط پلیس 110 حل شده اند.

سردار اصلانی با اشاره به اینکه روحیه شهادت طلبی و فداکاری و خدمت رسانی در کارکنان نیرو های انتظامی وجود دارد افزود: 750 نفر شهید در راه حفظ امنیت و برخورد با هنجار شکنان از این استان تقدیم نظام شده تا ذره ای از خاک جمهوری اسلامی ایران به دست دشمنان و بدخواهان نظام نیافتد.

وی ادامه داد: بیش از ۹۷۶ کیلومتر مربع از مرزهای استان در امنیت کامل به سر می برد و امنیت امروز کشور به برکت خون شهیدان و هوشیاری مردمی و نیروهای نظامی و انتظامی کشور است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: گسترش امنیت و توسعه تمامی فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی در جامعه، از اهداف نیرو های انتظامی است.

وی گفت: نیروهای انتظامی به دنبال تامین  امنیت نسبی را در استان  هستند تا مردم با آرامش خاطر در زندگی روزمره و فعالیتهای اجتماعی و سیاسی خود بپردازند.

سردار اصلانی دفاع از ارزش‌های جامعه اسلامی را از دیگر اهداف پلیس دانست: پلیس برای اجرای قانون و حفظ قانون و برای گسترش ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه پلیس یکی از دستگاه های موثر در اجرای قانون است گفت: دفاع از قانون و قانون مداری از دیگر اهداف پلیس بوده که در اجرای قانون با قاطعیت  وارد عمل می شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به شعار هفته پلیس سال جاری اظهار کرد : 13 تا 20 مهر ماه به عنوان هفته ناجا نامگذاری شده و شعار پلیس امسال نیز پلیس برای امنیت و امنیت برای همه است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.