به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد خان بابایی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: تنها راه جلوگیری از مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها و گسترش حاشیه نشینی، توجه به افزایش امکانات ارتباطی، عمرانی و رفاهی روستاهاست.
وی گفت: عشایر و کشاورزان روستایی چشم و چراغ این ملت و نظام هستند و باید بتوانیم حداقل امکانات رفاهی را برای زندگی آنان فراهم کنیم.
وی همچنین با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به دنبال راه دیگری برای ضربه زدن به مسلمانان هستند، گفت: جهان اسلام و کشورهای همسایه ایران باید از بوجود آمدن اسرائیل دوم در منطقه جلوگیری کنند.
به گفته وی تداوم همکاری های سیاسی، نظامی و دیپلماتیک کشورهای منطقه و احترام به تمامیت ارضی کشورها از مهمترین عوامل منع بوجود آمده اسرائیلی دیگر در منطقه است.
حجت الاسلام خان بابایی با اشاره به اینکه امام حسین علیه السلام و انبیا الهی باب نجات امت و رحمت واسعه الهی هستند، افزود: وارد شدن در این مسیر در طوفان ها و تلاطم اقیانوس ها و گمراهی های کنونی دنیا مطمئن ترین و امن ترین کشتی و راه نجات است و باید بدون هیچ واهمه ای در این مسیر حرکت کنیم.
به گزارش ایرنا نوشین‌ شهر در 25 کیلومتری شهر ارومیه و در جادهٔ ارومیه به سلماس قرار دارد و حجت الاسلام محمدخان بابایی که مسئول رسیدگی به امور مساجد آذربایجان غربی بوده در تیر سال 1393 شمسی به عنوان امام جمعه این شهر منصوب شده است.
8135 / 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.