به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری مهاباد، معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار این شهرستان ویژه روز چهارشنبه در این دیدار اظهار کرد: با تلاش و ذکاوت نیروهای انتظامی و پیگیری مجدانه حوزه قضایی و دادستان شهرستان، پرونده روند بسیار خوبی را طی کرده است.
وی افزود: با توجه به شواهد موجود و گماردن بازپرس ویژه از طرف دادستانی و دستور موکد برای تسریع در پرونده، به طور حتم در آینده نزدیک شاهد اجرای عدالت خواهیم بود.
امام جمعه مهاباد نیز در این دیدار با دلجوئی از خانواده مرحوم و تقدیر از حوزه قضائی این شهرستان تاکید کرد: حفظ آرامش و خویشتن داری خانواده و خویشاوندان آن مرحوم ضروری است.
خانواده مرحوم صادق برمکی همچنین در این دیدار با تقدیر و تشکر از ابراز همدردی و همراهی شهروندان و همچنین از فرماندار، امام جمعه، نیروهای انتظامی و دستگاه قضائی این شهرستان، ابراز امیدواری کردند تا با هوشیاری و درایت شهروندان و به دور از هرگونه ابراز احساسات شاهد اجرای سریع و قاطعانه عدالت دستگاه قضائی باشند.
به گزارش ایرنا، صادق برمکی جوان 19 ساله مهابادی در 30 شهریور به دعوت دوستانش خانه پدری را ترک کرد و در روز سوم مهر امسال جسد سوخته وی در حومه مهاباد کشف شد.
بر اساس این گزارش و بنابر اعلام دادستان مهاباد، پرونده در مرحله بازپرسی بوده و علت و انگیزه قتل پس از پایان مراحل رسیدگی قضائی و مشخص شدن آن اعلام می شود.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
3093/3072
** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.