رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی گفت: سی و دومین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از 16 مهر با حضور ۱۷تیم خارجی و داخلی برگزار می شود.

محمدرضا اسدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری این دوره از تور دوچرخه سواری افزود:در این تور بین المللی ۱۲تیم خارجی از کشورهای چین، ازبکستان، ژاپن، قزاقستان، هلند، بلژیک، آلمان به همراه ۴ تیم داخلی شامل تیم های پتروشیمی تبریز،شهرداری تبریز،پیشگامان یزد،سپاهان اصفهان و دانشجویان ایران باهم رقابت خواهند کرد.

وی افزود: تعداد نفرات دوچرخه سوار شرکت کننده در این تور ۸۵ نفر و کل کاروان تور ۴۲۰ نفر است.

اسدی با بیان اینکه تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در سطح نیمه حرفه ای و در ۶ مرحله در مسیر استانهای آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و اردبیل برگزار خواهد شد اظهار کرد: دوچرخه سواران در نخستین مرحله این تور در مسیر تبریز - ارومیه رکاب خواهند زد و در مرحله دوم این تور طولانی ترین مسیر در مسیر ارومیه - منطقه آزاد ارس به مسافت ۲۰۹/۴ کیلومتر می باشد.

وی با اشاره به جایزه ۱۰۳ هزار دلاری این مسابقه گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده برای این تور بین المللی  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی تصریح کرد: اختتامیه تور بین المللی دوچرخه سواری ایران_ آذربایجان 21 مهر در لاله پارک تبریز برگزار می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.