فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: هر دشمنی نزدیک مرز های ایران شود قبر خود را کنده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار محمد تقی اصانلو در مراسم گرامیداشت روز ارتش که با رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح استان همراه بود با بیان این مطلب که ملت قهرمان ایران باید قدردان شهیدان خود باشد افزود: 12هزار شهیدی که در جای جای این استان خونشان بر زمین ریخته است برای دفاع از امنیت و کیان این ملت جانشان را فدا کرده اند و امروز ما باید در کنار رزمندگان اسلام اعم از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی و نیرو های امنیتی باید دست به دست هم بدهیم تا دشمنان جهموری اسلامی ایران را به زانو در بیاوریم.

وی افزود: به دشمنان جمهوری اسلامی اخطار می کنیم اگر دشمنان ما بخواهند امنیت ایران اسلامی را به خطر اندازند؛ امنیت خودشان قبل از جمهوری اسلامی ایران به خطر خواهد افتاد.

سردار اصانلو ادامه داد: اسرائیلی ها بدانند با اجیر کردن عده ای جاسوس و خود فروخته نمی توانند امنیت ایران را با مشکل مواجه کنند و این ما هستیم که اسرائیلی ها را همچنان که تا کنون نیز بوده است زیر پا دفن خواهیم کرد.   

 وی با تاکید براینکه کردهای ایران همواره در کنار امام و رهبری بوده اند به لزوم هوشیاری مردم کرد عراق در مقابل توطئه ها اشاره کرد و گفت: توطئه های رفراندوم شمال عراق توطئه اسرائیل برای آن ها است و در صورت تسلیم شدن در برابر این توطئه ها پیامدهای ناگواری همچون نا امنی و مشکلات دیگر را برای مردم شمال عراق در پی خواهد داشت. 

اصانلو با اشاره به سخنی از حضرت امام (ره) که فرموده بود ما انقلاب را در جنگ به جهان صادر کردیم تصریح کرد: مقاومت های مردم غزه،لبنان، سوریه و یمن همه و همه برخاسته از فرهنگ مقاومت مردم ایران اسلامی و به ویژه خرمشهر در طول جنگ تحمیلی بوده است و به حق امام(ره) فرمودند که ما انقلاب را با جنگ به جهانیان صادر کردیم.

وی ادامه داد: روزی داعش با حمایت های آمریکا و هم پیمانانش  برای نابودی اسلام در خاورمیانه روی کار آمد اما امروز با مقاومت مردم منطقه که برگرفته از فرهنگ مقاومت ایرانیان است باید فاتحه همه گروه های تروریستی و تکفیری من جمله داعش و النصره و اهرار شام را خواند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) پیروزی انقلاب را چالش بزرگی برای آمریکا عنوان کرد که همه دستاورد های غرب و بویژه آمریکا را در منطقه خاورمیانه به چالش کشید.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران منجر به این شد که آمریکایی ها به فکر ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بیافتند و از آن پس توطعه ها یکی پس از دیگری آغاز شد.

سردار اصانلو ادامه داد: آمریکایی ها با روی کار آوردن یک رئیس جمهور جاسوس و خائن در جمهوری اسلامی ایران، ایجاد نا امنی در مرز های مختلف ایران اسلامی، و در داخل کشور توسط منافقین سعی در سقط نظام جمهوری اسلامی داشتند که وقتی ایناها کارساز نشد با روی کارآوردن صدام حسین در عراق که دست پرورده انگلیس بود سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی داشتند.

وی با اشاره به محاصره آمریکا علیه ایران مربوط به سالهای اخیر نیست خاطرنشان کرد: محاصره اقتصادی ایران توسط آمریکا از تاریخ 18/1/58 آغاز شد و همزمان با آن ادعای مالکیت صدام بر جزایر سه گانه ایران آغاز شد که در پی آن با بیمباران مرز های ایران 400نفر از مرزبانان کشورمان را به شهادت رساند.

سردار اصانلو گفت: تجاوز نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس و انفجار خطوط انتقال نفت و گاز کشور این توهم را در صدام حسین به وجود آورد که ایران شکننده است و به همین خاطر وی را مجاب به حمله به ایران کرد.

وی در خصوص محاسبات غلط سران رژیم بعث در حمله به ایران گفت : در 31 شهریور ماه سال 59 تجاوز صدام به مرزهای ایران با بمباران شهرهای مختلف از جمله خرمشهر آغاز شد و صدام با این فکر که در  عرض یک هفته میتواند تمام مناطق نفتی و استراتژیک خوزستان را تحت تصرف خود قرار دهد، برای تصرف خرمشهر فقط یک گردان پیش بینی کرد. اما مردمان غیور ایران اسلامی با دست خالی ارتش تا به دندان مسلح بعثی را در خرمشهر زمین گیر کردند.

سردار اصانلو افزود: عبرت گرفتن از مکتب عاشورا و امامی که با 72 تن در مقابل هزاران نفر از سپاهیان کفر ایستاد به ما آموخته بود که چگونه با امکانات نزدیک به صفر در مقابل ارتش تا به دندان مسلح رژیم بعثی مقاومت کنیم.

 

 

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.