مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: امسال یک هزار و 500 سرویس مدرسه در ارومیه برای جابجایی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

فخرالدین معصوم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و 360 خودرو درقالب سرویس مدارس در ارومیه فعال بودند اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده در آستانه بازگشایی مدارس امسال یک هزار و 500 سرویس مدرسه برای جابجایی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: براساس کارگروه ماده 18 از مرداد ماه سال جاری 13 پیمانکار جهت اخذ قرارداد با رانندگان سرویس مدارس در ارومیه به اموزش و پرورش استان  معرفی شده است.

معصوم زاده ادامه داد: رانندگان سرویس  به مدارس مشخص شده جهت تکمیل پرونده و تعیین مسیر مراجعه کنند تا پس از انجام مراحل فوق،کارت سرویس مدرسه و برچسب از تاکسیرانی ارومیه صادر شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه ساماندهی و رسیدگی به سرویس مدارس در شهر از هفته دوم مهرماه توسط بازرسان و اکیپ نظارتی تاکسیرانی و با همکاری اکیپ راهداری انجام خواهد شد تصریح کرد: بررسی معاینه فنی خودرو، فرسوده نبودن سرویس، شرایط راننده و توجه به ظرفیت سرنشینان سرویس در اولویت رسیدگی قرار دارد.

وی ادامه داد: در صورت عدم رعایت شرایط از سوی رانندگان سرویس و عدم نصب برچسب سرویس با متخلفین برخورد خواهد شد.

معصوم زاده درخصوص نرخ کرایه تاکسی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: با تعیین کارگروه ماده 18 و تصویب شورای شهر  امسال با 10 درصد افزایش نسبت به سال گذشته نرخ کرایه سرویس مدارس در حدود 8 هزار تومان به نرخ کرایه قبلی اضافه می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.