فرمانده انتظامی ماکو از افزایش 28 درصدی کشفیات مواد مخدر در ماکو طی سال جاری خبرداد.

سرهنگ محمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با ابراز گزارشی از عملکرد این نهاد نظامی در امر مبارزه با اعتیاد در شهرستان ماکو افزود: در سال جاری بیش از ۱۹ کیلو مواد مخدر به صورت خرد کشف و ضبط شده است که در این راستا ۱۲۰ نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: امسال نسبت به سال گذشته  در بحث کشف مواد مخدر در ماکو شاهد افزایش ۲۸ درصدی در بحث کشفیات بودیم.

فرمانده انتظامی ماکو با تاکید بر این که در موضوع قاچاق نسبت به سال پیش افزایش داشتیم تصریح کرد: مبارزه با قاچاق لازمه حرکت جهادی تمامی نیروهای نظامی و انتظامی به گونه ای که همکاری تمامی ارگان‌های دخیل در این امر باید صورت گیرد.

سرهنگ احمدی به بحث طلاق نیز اشاره کرد و گفت: امسال نسبت به سال مشابه کاهش محسوسی در بحث طلاق در شهرستان ماکو را شاهد بودیم.

وی قاچاق را یک موضل جدی و تأثیرگذار در اقتصاد جامعه دانست و گفت: این بخش یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است که لازمه ی تلاش مسئولین ذیربط برای مهار آن را می‌طلبد.

سرهنگ احمدی با بیان اینکه اکثر قاچاق ها از مبانی ورودی از مرزهای رسمی کشور صورت می گیرد گفت: چنانچه بازرسی های صورت گرفته در این مرزها کنترل  شده و سخت گیرانه تر باشد در بحث قاچاق هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

فرمانده انتظامی ماکو در ادامه خواستار ارتقاء زیرساختهای و تجهیز ایکس ریدر  گمرک برای بازرسی هر چه بیشتر ماشینها ( تریلی ها ) شد و افزود: در غیر این صورت قاچاق تبدیل به یک موضل عظیم خواهد شد و ضربات شدیدی بر اقتصاد جامعه خواهد زد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.