** اختصاص 300 هزار میلیارد ریال برای رونق تولید در کشور
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور گفت: سال گذشته حدود 180 هزار میلیارد ریال برای راه اندازی 24 هزار واحد تولیدی اختصاص داده بودیم که این رقم امسال با رشد 66 درصدی به 300 هزار میلیارد ریال رسیده است.

** استاندار: رشد 2 برابری تولیدات کشاورزی آذربایجان غربی با افزایش بهره وری
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تولیدات کشاورزی این استان طی سال 1395 در مقایسه با سال 1394 رشد 2 برابری داشته است، گفت: میزان رشد و تولید محصولات کشاورزی کشور 21 میلیون تن افزایش داشته که از این میزان سه میلیون تن مربوط به آذربایجان غربی است.

** استاندار: نبود توان صادراتی از مشکلات مهم بخش تولید در آذربایجان غربی است
استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکل صادرات محصولات استان که با هزینه زیادی برای تولید کنندگان همراه است، از جمله معضلات این بخش به شمار می رود که می توان با اتصال استان به راه آهن ملی و بین المللی این مشکل را برطرف کرد.

** توسعه فناوری اطلاعات در کشور مهمترین کار در تسهیل کار مردم است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: توسعه فناوری اطلاعات در کشور مهمترین کار در تسهیل کار مردم به ویژه در روستاها و شهرهای کوچک به شمار می رود.

** آغاز بکار نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی شمالغرب کشور در ارومیه
نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی شمال غرب کشور با حضور جمعی از کارآفرینان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ارومیه آغاز بکار کرد.

** 167 طرح کشاورزی در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 167 طرح عمرانی، اقتصادی و تولیدی کشاورزی با 2 هزار و 363 میلیارد ریال هزینه و اشتغالزایی برای 2 هزار و 860 نفر همزمان با گرامیداشت هفته دولت در این استان به بهره برداری رسید.

** راه اندازی هفت مرکز رشد و شرکت دانش بنیان در آذربایجان غربی
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی با اشاره به حمایت های دولت تدبیر و امید از این مجموعه، گفت: هفت مرکز رشد و شرکت کارآفرینی دانش بنیان در استان راه اندازی شد.

** افتتاح 25 طرح تولیدی و افزون بر 200 طرح عمرانی در آذربایجان غربی
25 طرح تولیدی و صنعتی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار آذربایجان غربی و افزون بر 200 طرح عمرانی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان های مختلف همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در استان به بهره برداری رسید.

** بهره برداری از 17 طرح عمرانی و روستایی در خوی
17 طرح عمرانی، خدماتی و روستایی با اعتبار 31 میلیارد ریالی در شهرستان خوی به بهره برداری رسید.

8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.