به گزارش ایرنا، ماموستا ملاقادر سهرابی روز یکشنبه در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان مهاباد با وی به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: اتحاد ناگسستنی بین طبقات مختلف جامعه ،اقلیت ها و مذاهب مختلف موجب ناکامی و مستاصل شدن استکبار شده است.
وی با تبریک هفته دولت و بیان اینکه شهید رجایی و شهید باهنر به عنوان شهدای دولت قربانی کینه توزی و خوی ددمنشانه آمریکا شدند، گفت: آمریکا، منافقان و ایادی آنها فکر می کردند با ترور یاران و دو ابرمرد انقلاب می توانند موجب سقوط نظام شوند اما نمی دانستند که مردم پشتیبان ایران هستند و فرزندان انقلاب در نقاط مختلف کشور شهید رجایی و باهنر را الگوی خود قرار داده اند.
وی افزود: در جنگ تحمیلی نیز رژیم بعث عراق، آمریکا و متحدان آنها مقهور شجاعت و ایمان رزمندگان اسلام شدند و رجایی ها و باهنرهایی که در مکتب انقلاب پرورش یافته بودند موجب شکست دشمن شدند.
وی همچنین با بیان اینکه باید قدر این مردم را بدانیم چون همیشه در صحنه هستند، گفت: ایران با داشتن منابع زیرزمینی و روزمینی ثروت خوبی دارد و مدیران و مسئولان باید به خوبی بتوانند این منابع را مدیریت کنند و موجب توسعه کشور و رفاه بیشتر را مردم را فراهم کنند.
ماموستا سهرابی اضافه کرد: بانک های عامل نیز باید با درک مشکلات اقتصادی مردم در ارایه تسهیلات ملاحظه آنها را بکنند و متناسب با توان آنها و تولیدکنندگان وام با سود پائین اعطا کنند.
معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ویژه مهاباد نیز در این دیدار با اشاره به مراسم ارتقا روستای کوگ تپه به شهر و استقبال مردم از این مراسم گفت: شور و شوق مردم و شرکت آنان در مراسم و استقبال از مسئولان جای تقدیر دارد.
ایرج شجاعی اظهار کرد: شهر گوک تپه مراحل توسعه را خواهد پیمود و در ابتدای راه باید مسئولان و شورای شهر برای تحقق این موضوع بیشتر کمک کنند.
از دوم تا هشتم شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.