مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی از ارائه تسهیلات بانکی  ۳۰ و ۲۰ میلیون تومانی به خسارت دیدگان سیل اخیر خبرداد.

بدلی  در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی در هشتمین نمایشگاه مطبوعات گفت: برای واحد های احداثی شهری۶میلیون و روستایی ۵میلیون کمک بلاعوض و اخیرا تسهیلات بانکی برای ساخت واحدهای روستایی ۲۰ میلیون تومان و شهری ۳۰میلیون تومان پرداخت میشود.

وی گفت:در پی جاری شدن سیل در تاریخ 25 فروردین سال 96 در شهرستان‌های ارومیه نقده پیرانشهر اشنویه از توابع استان آذربایجان غربی تعداد 96 روستا دچار خسارت شدندو این نهاد به‌عنوان متولی بازسازی مناطق سانحه دیده از حوادث غیرمترقبه با تشکیل اکیپ‌های کارشناسی قوی مرکب از نیروهای فنی کارآزموده و مجرب در این زمینه از نخستین ساعات وقوع این حادثه وارد مشارکت با سایر دستگاه‌ها خدمات رسان شدند.

وی در رابطه با واحدهای تخریب شده در سیل های اخیر در مناطق شهری و روستایی گفت: در سیل صورت گرفته اخیر حدود۲هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی دچار خسارت شدند که از این تعداد یک هزار و ۱۰۰واحد مسکونی احداثی و بیش از ۹۰۰واحد تعمیری هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ضمن قدردانی از  حمایتها و پشتیبانیهای مسولین از این نهاد در امرخدمات رسانی به خسارت دیدگان و همکاران این نهاد گفت: با برنامه ریزی و زمان بندی که داریم انشاالله در شان مردم و این نهاد این بازسازی را با موفقیت به اتمام خواهیم رساند.

وی نقش اساسی و محوری مشارکت مردمی، در بازسازی و اتمام واحدهای مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل در استان را مهم دانست وگفت: ازهمه ظرفیت ها برای بازسازی مناطق سیل زده استفاده می کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.