فرمانده سپاه شهرستان ارومیه گفت: رسانه ها و مطبوعات نقش مهم و بزرگی در مقابله با تهاجم فرهنگی دارند.  

سرهنگ علی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از هشمتمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان تلاش خبرنگاران را با انعکاس برخی مشکلات مردم و احیای ارزش ها تاثیر گذار ترین قشر جامعه عنوان کرد و گفت: رسانه ها و مطبوعات هستند که نقش مهمی را در مقابله با تهاجم فرهنگی، اشاعه فرهنگی بومی و دینی ایفا می کنند.

وی در خصوص اردوهای جهادی دانش آموزان و دانشجویان در ایام تابستان اظهار کرد: تا به امروز این دو قشر مهم طی اردوهای جهادی اعزام شده به مناطق حاشیه نشین و محروم توانسته اند بسیاری از مشکلات مردم را در این مناطق حل کرده و یا به سمع و نظر مسئولان استانی برسانند.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان بسیجی به منظور محرومیت زدایی مناطق محروم و حاشیه نشین به اقدامات مهمی از جمله تاسیس امکانات و فضای بهداشتی و درمانی، ساخت ویا بازسازی خانه ایتام پرداخته اند که شایسته است در این راستا به جهت اقدامات کم نظیر دانشجویان بسیجی از بسیج دانشجویی قدردانی شود.

سرهنگ علی نژاد دانش آموزان را نیز در این اردوها تاثیر گذار دانسته و اذعان کرد: دانش آموزان با اعزام به مدارس مناطق حاشیه نشین با زندگی در کنار یکدیگر و سختی هایی دانش اموزان و مردم مناطق حاشیه نشین با آن مواجه هستند آشنا می شوندو به دنبال تربیت یافتن خود مسائل اشتغال، کارآفرینی و یادگیری ور میانشان تحقق می یاید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.