عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بی مهری به مدیریت شهری و گستره این حوزه دغدغه اصلی شورای اسلامی شهر ارومیه است.

مرتصی پیری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه مطبوعات استان با اشاره به دغدغه های شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: وسعت و بی مهری به مدیریت شهری ارومیه از دغدغه های اصلی این نهاد بوده که  این راستا می تواند با حکمرانی شهری شایسته و وارسته تمامی مشکلات مدیریتی و شهری را حل کند.

وی وظیفه اصلی شورای اسلامی شهر ارومیه را سیاستگذاری در حوزه های مختلف عنوان کرد و گفت: این نهاد با سیاست گذاری ، نحوه برنامه ریزی در خصوص اجرای پروژه ها بر اساس اولویت و نظارت بر اجرای این پروژه ها به جهت خدمت رسانی به مردم این شهر ایفای نقش می کند.

پیری خاطر نشان کرد: امیدواریم در دور پنجم به اتمام پروژه ها و برنامه های نیمه تمام دوره های قبل پرداخته و این شهر را از تمامی پروژه های ناتمام عاری سازیم.

وی ادامه داد: در دور جدید با برنامه ریزی پروژه های جدید بر اساس مشکلات مردم ارومیه سیاست گذاری و اجرا خواهیم کرد.

منتخب شورای اسلامی شهر ارومیه حضور خود را به عنوان مسئول در این جایگاه مدیون حضور مردم در عرصه انتخابات دانسته و اذعان کرد: اگر حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات نبود اکنون ما به عنوان عضوی از این نهاد نمیتوانستیم وظیفه خدمت رسانی به مردم را ایفا کنیم.

پیری ایسنا را امانت دار ترین رسانه استان معرفی کرده و تصریح کرد: امیدوارم خبرنگاران این عرصه وظیفه امانت داری خود را حفظ کرده و  رسالت انعکاس واقعیت ها را به بهترین نحو به سرانجام برسانند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.