** نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: بانوان درباره حجاب مطالعه ندارند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه بانوان درباره موضوع حجاب مطالعه ندارند و باید این نقیصه رفع شود، گفت: کتاب فلسفه حجاب شهید مرتضی مطهری بهترین منبع برای مطالعه در این خصوص است.

** ربیعی: دولت 9 هزار میلیارد ریال یارانه برای رفاه مرزنشینان اختصاص داده است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت یارانه 9 هزار میلیارد ریالی برای رفاه اجتماعی مرزنشینان اختصاص داده است که از این محل می توان هزینه سلامت کوله بران را تامین کرد.

** ابلاغ سند توسعه اشتغال آذربایجان غربی با حضور وزیر کار
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان غربی ابلاغ و برنامه اشتغال فراگیر سال 96 به دستگاه های اجرایی این استان اعلام شد.

** بروجردی: برجام پشتوانه بین المللی دارد
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با پشتوانه بین المللی محکم قابل نقض نیست، گفت: آمریکایی ها باید ادب سیاسی را یاد بگیرند.

** بخش CCU بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه با حضور ربیعی افتتاح شد
بخش CCU و تریاژ اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع) ارومیه با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

** قهرمانان خواهر در نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور مشخص شدند
رقابت های بانوان در نخستین جشنواره کشوری ورزش های بیلیاردی که با حضور 350 ورزشکار خواهر و برادر از 31 تیر ماه در ارومیه آغاز شده است، شامگاه چهارشنبه با قهرمانی ' منصوره نورآباد مطلق' از بوشهر در بخش پاکت و اکرم محمدی امینی از البرز در اسنوکر 6 توپ خاتمه یافت.

** ربیعی: بزرگترین حسن دولت روحانی تصمیم گیری عقلانی است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بزرگترین حسن دولت تدبیر و امید تصمیم گیری با عقلانیت و دوری از عجله در تصمیم گیری ها بوده که نتیجه آن درگیر نشدن زندگی مردم با مشکلات مختلف است.
** مراجعه بیش از 2 هزار نفر از مردم ارومیه به پویش دانشجویی اطلاع رسانی بیماری هپاتیت
دبیر کانون سلامت رفتار دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به مراجه 2 هزار نفری مردم ارومیه برای انجام تست بیماری هپاتیت، گفت: پویش دانشجویی اطلاع رسانی بیماری هپاتیت با هدف آشنایی بیشتر اقشار مختلف جامعه همزمان با سراسر به مدت یک روز در ارومیه راه اندازی شد و از این تعداد مراجعه کننده حدود 80 نفر مشکوک به بیماری هپاتیت شناسایی شدند.

** آغاز شصت و سومین آئین مذهبی ارامنه جهان در قره کلیسای چالدران
رئیس نمایندگی خلیفه گری ارامنه آذربایجان گفت: آئین مذهبی ارامنه جهان با عنوان ' باداراک ' یا عشای ربانی در قره کلیسای چالدران که نخستین کلیسای جهان مسیحیت به شمار می رود، آغاز شد و تا روز شنبه، هفتم مرداد 96 ادامه می یابد.

** افتتاح 9 پایگاه اورژانس اجتماعی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان غربی
9 پایگاه اورژانس اجتماعی روز پنجشنبه با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی آغاز به کار کردند.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.