حجت الاسلام والمسلمین سعید شاه آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از این استان ها نیز استان های گیلان، کرمان، خراسان شمالی، اصفهان، قزوین، کردستان و آذربایجان غربی در رده های بعدی ما هستند که امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال آموزش های لازم را در حوزه رفع شبهات در این استان ها ارائه دهیم.
وی با اشاره به برنامه ریزی موسسه غدیرشناسی کشور برای گسترش آموزش های مجازی در زمینه رفع شبهات دینی در جامعه اضافه کرد: امروز شاهد فعالیت های دشمنان نظام اسلامی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هستیم و در این راستا در صدد هستیم تا همزمان با عید غدیر برنامه های آموزش مجازی موسسه رونمایی شود و در سال تحصیلی پیش رو آموزش مجازی تحت اندروید نیز راه اندازی می شود.
وی اظهار کرد: برای خبرنگاران نیز می توان در صورت ایجاد شرایط عضو گیری و در صورت تمایل این قشر کلاس های ویژه و حضوری دایر کرد.
وی بیان کرد: با بستن تفاهم نامه، تامین استاد و برگزاری کلاس و اعطای گواهینامه می توان نسبت به بصیرت افزایی و افزایش آگاهی های این قشر اقدام کرد.
به گزارش ایرنا رئیس و معاون استانهای موسسه غدیر شناسی کشور امروز در راستای تاسیس شعبه ای از این موسسه به آذربایجان غربی سفر کرده و با نماینده ولی فقیه، استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کردند.
موسسه غدیر شناسی کشور در سال 89 به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است حفظ وحدت شیعه و سنی و نیز پاسخگویی به شبهات دینی مردم از مهمترین مباحث و موضوعاتی است که این موسسه در حال پیگیری است.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.