جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان ماکو به ریاست فرماندار و با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، فرماندار ماکو در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان ماکو با اشاره به تلاشهای دولت در باب تخصیص 100 درصدی اعتبارات ابلاغی افزود: در صورت تامین منابع مورد نظر این امر عملیاتی خواهد شد و در تحقق یافتن آن نهایت تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

شاهین علیزاده، در ادامه افزود: اعتبار شهرستان ماکو در سال 96 از محل تملک دارایی استان 10 میلیارد و 973 میلیون تومان است .

فرماندار ماکو با تاکید بر اینکه شهرستان ماکو بر اساس شاخص های جمعیتی، پروژه های نیمه تمام و غیره لزوم اختصاص حداکثری اعتبار استانی است تصریح کرد: شهرستان ماکو 4 درصد اعتبارات استانی را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با مقایسه میزان اعتبار داده شده در سالهای پیش افزود: میزان اعتبار شهرستان ماکو نسبت به سال 95  افزایش 31 درصدی داشته است.

علیزاده تصریح کرد: اعتبارات توزیعی در این جلسه تنها بخشی از بودجه عمومی استان است و مابقی اعتبارات در جلسات آتی و به تناسب نیاز و پروژه های اعلام شده توسط دستگاهها توزیع خواهد شد .

فرماندار ماکو افزود: تعداد پروژه های اعلامی از سوی دستگاههای اجرایی شهرستان در سال گذشته 78 پروژه و در سال 1396 ، 72 پروژه می باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.