به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد قسیم عثمانی در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان افزود: همه اقوام و مذاهب مختلف کشور در نظام جمهوری اسلامی، تحت رهبری مقام معظم رهبری بوده و دشمنان نمی توانند با اقدامات تروریستی و متهم کردن قوم خاص این اتحاد و همدلی را خدشه دار کنند.
وی ادامه داد: نیروهای امنیتی در سطح کشور در 12ماه گذشته 60 تیم تروریستی را شناسایی و دستگیر کرده اند به طوری که در هر ماه پنج تیم و در هر 6 روز یک تیم تروریستی را شناسایی و منهدم کرده اند که این موضوع نشان از قدرت و توانایی نیروهای امنیتی دارد.
عثمانی ادامه داد: همه مردم و مسئولان کشور باید قدردان نیروهای امنیتی در سطح کشور باشند و از آنها تقدیر کنند.
وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهارکرد: مردم در روز 29 اردیبهشت یک بله بزرگ به دولت و ارزش های انقلاب اسلامی داده و با نه خود باعث مایوس کردن دشمنان نظام و رهبری شدند.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت مردان و مسئولان کشوری و شهرستانی باید برای خدمت به مردم گام بردارند.
وی گفت: مجلس مصوب کرده اگر دولت محصولات کشاورزی را از کشاورزان خریداری کند و با تاخیر مطالبات آنها را پرداخت کند دولت موظف است دیر کرد آن را به کشاورزان و یا پیمانکاران پرداخت نماید.
عثمانی همچنین در خصوص دولت دوازدهم و انتخاب کابینه اضافه کرد: دولت باید کابینه سخت کوشش و توانا انتخاب تا بتواند در شرایط سخت اقتصادی انتظارات افزایش یافته مردم را تامین کند.
فرماندار بوکان نیز در این جلسه با اشاره به حوادث اخیر تهران گفت: داعش ضد انسانی‌ترین پدیده طول تاریخ بشریت است که با نام اسلام بدترین جنایات ضد بشریت را انجام می دهد.
جمال خسروی ادامه داد: شکوه و عظمت ملت ایران در پای صندوق های رای در 29 اردیبهشت باعث نفرت بیشتر داعش شد و در این اقدام تروریستی شکاف بین اقوام و مذاهب هدف اصلی این اقدام بود.
وی گفت: داعش با این کار می خواست اختلاف بین اقوام را برجسته کند قومی که خود بیشترین تلفات را در مبارزه با داعش پرداخته است.
خسروی افزود: در خصوص حادثه تروریستی رسانه ها باید با جدیدیت بیشتر وارد عرصه شده و نقدهای سازنده ارائه و ابعاد جنایات تروریستی را بیشتر نمایان کنند.
وی از مسئولان ادارات شهرستان بوکان خواست برنامه های مدون خود را ارائه و برنامه ریزی کنند تا کارها بر اساس اولویت بندی به مرحله اجرا در آید.
فرماندار بوکان از کاهش 25 درصدی میزان بارندگی بهاره امسال نسبت به سال زراعی سال گذشته خبر داد و گفت: این موضوع باعث شده که میزان محصولات کشاورزی نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کند ولی با این احوال مسئولان جهاد کشاورزی باید برای خرید مصولات کشاورزی برنامه ریزی کرده باشند.
امام جمعه بوکان نیز در این جلسه گفت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات بار دیگر نظام و ارزش های انقلاب اسلامی را تائید و دشمنان را بار دیگر ناکام ساخت.
ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده افزود: دشمنان انقلاب و نظام با نام اسلام دست به هر جنایاتی زده و تمام تلاش خود را می کنند که برای اختلاف بین اقوام و مذاهب گام بردارد.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.