به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه شهدا، سردار عابدین خرّم روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به وظایف سپاه پاسداران در جلوگیری از تفرقه افکنی دشمنان در جامعه اسلامی، اظهار کرد: مهمترین وظیفه سپاه خدمت به مردم، حفظ و حراست از آرمان های انقلاب، ایجاد امنیت و آرامش برای مردم و مسئولان است.
به گفته وی ولایت فقیه، حضور همه جانبه مردم در تعیین سرنوشت خود و اقتدار نیروهای نظامی، امنیتی و قضایی از عوامل اقتدار کشور به شمار می رود و اتحاد ملت نقطه قوتی است که دشمنان ما را به زانو در می آورد.
سردار خرّم با محکوم کردن عملیات تروریستی اخیر تهران گفت: تروریست خوب یا تروریست بد وجود ندارد، تروریست در هر شرایطی محکوم است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور، افزود: مسئولان پتانسیل و استعدادهای هر منطقه را شناسایی و مشکل بیکاری را حل کنند.
در ادامه این مراسم امام جمعه پلدشت با قدردانی از مدیریت صحیح حادثه تروریستی تهران توسط نیروهای امنیتی و نظامی، گفت: استکبار جهانی اتحاد امت اسلامی را نشانه رفته است.
حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی با بیان اینکه حفظ روحیه انقلابی و جهادی واجب است، افزود: دارا بودن این روحیه منجر به پیشرفت کشور می شود.
امام جمعه پلدشت افزود: دشمنان ایران کوچکتر از آن هستند که بتوانند آسیبی به کشور وارد کنند زیرا پایه و اساس این نظام با خون شهدا آبیاری شده است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از زحمت های سرهنگ پاسدار علی حیرانی قدردانی و حکم فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت به سرهنگ پاسدار مقصود داوری ابلاغ شد.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.