احمد مجرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دستگاه ساخته شده به طور کامل تولید داخل بوده و توسط یکی از شرکت های دانش بنیان آذربایجان غربی طراحی، ثبت اختراع و ساخته شده است، اظهار کرد: این دستاورد مهم در راستای ارتقای سلامت اداری کارکنان عملیاتی است و از سوء استفاده احتمالی به میزان زیادی می کاهد.
وی با اعلام اینکه این دستگاه در کنترل فروش مرزی جایگاه سرو به کار گرفته شده است، اضافه کرد: این دستگاه می تواند هرگونه فرآورده نفتی جاسازی شده در کف و سقف کامیون را از فاصله سه تا 300 متری شناسایی کند.
وی اظهار کرد: همچنین این دستگاه می تواند با وجود هرگونه موانع و حایل در داخل باک، مقدار سوخت را شناسایی و در کمتر از پنج ثانیه به کاربر اعلام کند.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی جزو استان هایی است که طی سال های گذشته به طور مستقیم درگیر قاچاق به ویژه قاچاق مواد سوختی بوده ولی با تدبیر دولت یازدهم و اجرای طرح های بازدارنده، این امر به میزان زیادی کاهش یافته است.
بر اساس اعلام این ستاد، قاچاق سوخت در کشور پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید از هفت میلیارد دلار به 900 میلیون دلار کاهش یافته و این نشان از عملکرد مثبت دولت در بحث کاهش قاچاق به دور از شعار است.
3214/2093 ** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.