به گزارش ایرنا، حسین فروزان روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از اصناف و کسبه شهر بازرگان افزود: با اتمام این طرح، تردد خودروها به جز اتوبوس و خودروهای سواری از داخل شهر بازرگان ممنوع می شود.
وی اضافه کرد: یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید احداث آزاد راه تبریز – بازرگان است که در صورت اجرای این پروژه، در تجارت و صادرات به اروپا تسهیل شده و نقش شهر بازرگان نیز پررنگ تر می شود.
وی از مسئولان و شهردار بازرگان خواست تا در خدمت رسانی به شهروندان تلاش مضاعف کرده و مشکلات ضروری مردم را به صورت ضربتی حل کنند.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته از یک هزار و 800 میلیارد ریال درآمد سازمان، 94 درصد شامل یک هزار و 310 میلیارد ریال در بخش عمرانی و خدماتی هزینه شد، اظهار کرد: تنها 6 درصد درآمد صرف هزینه های جاری سازمان شده که در بین سازمان های مناطق آزاد کشور کم نظیر است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: احداث سالن ورزشی در بازرگان، احداث مجتمع فرهنگی، کتابخانه مجهز، احداث پارک بانوان، دیوار حائل مسکن مهر بازرگان و احداث فاضلاب شهری بازرگان از جمله برنامه های آتی و در حال اجرای این سازمان در شهر بازرگان است.
به گزارش ایرنا، بازرگان یکی از بخش های شهرستان ماکو است که در مرز ایران و ترکیه قرار دارد و از مرزهای زمینی مهم کشور به شمار می رود.
7132/2093**خبرنگار: حمید قاسمی**انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.