دومین سمینار آموزشی پردازش تصویر با هدف رونمایی از دستگاه تشخیص چهره ابداعی به همت دانشجویان و اساتید گروه های برق و کامپیوتر دانشکده فنی دانشگاه ارومیه برگزار شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی آرمین حسن زاده از دانشجویان مجری ساخت دستگاه در دومین سمینار آموزشی پردازش تصویر که با هدف رونمایی از دستگاه تشخیص چهره ابداعی برگزار شد،  با اشاره به علم پردازش تصویر و کاربردهای آن در زندگی روزمره گفت: دستگاه مذکور حاصل تلاش 2ساله گروه و کمک های دکتر شایسته و راهنمایی های دکتر کلبخانی می باشد که شایسته است در این فرصت از این دو بزرگوار تقدیر نماییم.
حسن زاده با ارائه توضیحاتی در خصوص دستگاه خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه های رایج در بازار،  وارداتی بوده و از لحاظ پشتیبانی بسیار ضعیف می باشند و این دستگاه ساخت دانشگاه ارومیه در آزمایشات با 93% تشخیص کار خود را به اتمام رسانده که البته ذکر این مطلب لازم است که هیچ کدام از دستگاه های تشخیص چهره موجود موفق به تشخیص 100% نشده و دارای خطا می باشند.
به گزارش ایسنا، در ابتدای مراسم از استاد راهنمای پروژه، دکتر ماهرخ غنی شایسته به پاس زحمات وحمایت شان از پروژه تقدیر شد. دستگاه تشخیص چهره ابداعی هم اکنون در مرحله ثبت اختراع است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.