مرتضی نظری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به میزبانی شهرستان ابهر استان زنجان برگزار شد و تیم بوکس این استان با کسب هفت مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز و در نهایت با 35امتیاز مقام اول تیمی لیگ شمال غرب کشور را کسب کرد.
وی با اشاره به اینکه تیم های زنجان و اردبیل نیز به ترتیب با کسب 14 و 13 امتیاز در سکوی دوم و سوم تیمی ایستادند، اضافه کرد: در رده انفرادی این مسابقات نیز شهرام جلالی از میاندوآب در وزن 52 کیلوگرم، پژمان فرجی از میاندوآب در وزن 60 کیلوگرم، ابراهیم اکبر سلطانی از ارومیه در وزن 69 کیلوگرم، هادی جلیلی از سلماس در وزن 75 کیلوگرم، حسین دانشور از نقده در وزن 81 کیلوگرم، محمد عزیزی از بوکان در وزن 91 کیلوگرم، سیامک قربانی از خوی در وزن +91 کیلوگرم مقام اول هر وزن را به دست آوردند.
نظری افزود: همچنین مبین عباسی از میاندوآب در وزن 49 کیلوگرم مدال نقره و شهرام کاسب از بوکان و فرزین علیزاده از سلماس به ترتیب در وزن های 56 کیلوگرم و 64 گیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه سطح مسابقات بسیار عالی بود و مربیان با تجربه تیم‌ها را هدایت می کردند، افزود: مربیگری تیم آذربایجان غربی را حسین حسین زاده و امین بخشی زاده در دست داشتند.
به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی بوکس آذربایجان غربی در رده بزرگسالان با شرکت 70 بوکسور در 10 وزن در ورزشگاه 2 هزار نفری شهید بهشتی شاهین دژ به مدت 2 روز برگزار شده و نفرات برتر به این مسابقات اعزام شده بودند.
مسابقات قهرمانی بوکس شمالغرب کشور به مدت 2 روز در سالن وحدت شهرستان ابهر برگزار شد.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین غریب بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.