معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: پیش بینی می شود مردم استان امسال 58 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری به محرومین کمک کنند.

عبدالله فرج اسلام در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: سال گذشته میزان کمک های مردمی در جشن های نیکوکاری معادل 34 میلیارد ریال بوده است، امسال نیز پیش بینی می شود این رقم به 58 میلیارد ریال افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 35 مرکز نیکوکاری در سطح استان در حال فعالیت هستند، همچنین تمامی کمک های جمع آوری شده در این مراکز ، برای رفع مشکلات نیازمندان همان منطقه صرف می شود.

فرج اسلام ادامه داد: جشن های نیکوکاری همه ساله به منظور گسترش فرهنگ همدلی و همبستگی بین اقشار و احاد مردم، با هدف جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان با مشارکت صداوسیما، نیروی مقاومت بسیج، آموزش و پرورش و شهرداری برگزار می شود.

وی در خصوص مشارکت ادارات و آموزش و پرورش اظهار کرد: براساس تفاهم نامه منعقد با آموزش و پرورش، پاکت های مخصوص جمع آوری کمک در بین دانش آموزان مدارس توزیع و در روز جشن نیکوکاری این پاکت ها جمع آوری و کمک های داخل پاکت ها در بین خانواده ها ودانش آموزان نیازمند توزیع می شود، ادارات و سازمان ها نیز کمک های کارکنان خود را به حساب کمیته امداد واریز می کنند.

وی در پایان سخنان خود به زمان برگزاری این جشن ها اشاره کرد و گفت: امسال این جشن ها از 14 تا 20 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.