به گزارش ایرنا، کریم فروزان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مساعدت فدراسیون والیبال در این خصوص اشاره کرد و افزود: ارومیه اولین شهر بعد از تهران است که از سیستم ویدئو چک در آن استفاده می شود.
وی با اشاره به اینکه استفاده از این سامانه تجربه خوبی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال خواهد بود، ادامه داد: باشگاه والیبال شهرداری ارومیه پرهوادارترین باشگاه والیبال در ایران و آسیاست.
وی با اشاره به اینکه قرار بود تا این دیدار در 11 اسفند برگزار شود، گفت: به دلیل تقارن روز چهارشنبه یازدهم اسفندماه با شهادت حضرت زهرا (ع)، دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران روز سه شنبه، دهم اسفندماه برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا از بهترین دستاوردهای باشگاه شهرداری ارومیه، نایب قهرمانی سوپر لیگ والیبال ایران در سال 1384 شمسی با نام پگاه ارومیه بوده است؛ همچنین تیم والیبال مردان شهرداری ارومیه در 1393 شمسی توانست با برخورداری 90 درصدی از بازیکنان بومی به مقام نائب قهرمانی رقابت های لیگ برتر والیبال در جام بیست و هشتم دست پیدا کند.
تیم والیبال پیکان تهران در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال در تهران موفق به شکست سه بر صفر شهرداری ارومیه شد و اکنون تیم شهرداری ارومیه و هواداران پرشور این تیم به فکر تلافی در ارومیه است.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین غریب بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.