رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر میاندوآب در اعتراض به نحوه خبرنویسی برخی خبرنگاران گفت: عذر این عده از خبرنگاران را می خواهم.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی رحیم حاجی زاده در جلسه علنی شورای شهر میاندوآب گفت: تا به امروز از اصحاب رسانه حمایت کرده ام، اما امروز عذر خبرنگارانی را که با امر و نهی خبرها را منتشر می کنند می خواهم، چرا که خبرنگاری مهندسی و سانسور شده دردی از جامعه را درمان نمیکند.

حاجی زاده ادامه داد: اصحاب رسانه  نماینده مردم در جامعه مردم هستند و هر آنچه در جلسه شورا اتفاق می افتد، باید به اطلاع مردم رسانیده شود، اگر کسانی هستند که اجازه انتشار اخبار را نمیدهند باید از طریق قانونی پیگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر میاندوآب با اشاره به عقب افتادگی چندین ماه حقوق کارکنان شهرداری گفت: چرا باید در شهری مثل میاندوآب کارگری بیش از 6 ماه حقوق نگیرد، باید قبول کرد با شعار دادان نمیتوان حقوق پرداخت کرد، من به عنوان نماینده شورا از نماینده دولت در شهر می خواهم به اتفاق به وزارت کشور برویم و حق و حقوق کارگران را بگیریم.

در ادامه حاجی زاده اطهار کرد: من نماینده مردم هستم و به جز مردم هیچ مسئولی حق ندارد مرا محاکمه کند.

عضو شورای شهر گفت:ما شهید داده ایم که آزادی بیان داشته باشیم، اما در مقابل شهدا کوتاهی کرده ایم، چرا که میراث دار خوبی برای آنها نبودیم.

انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.