رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح برلزوم نگاه اصلاح گرایانه به نیروهای انتظامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام شکر الله بهرامی صبح امروز در همایش فرماندهان و روسای کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه باید نگاه و توجه به وضعیت نیروهای انتظامی ویژه باشد گفت: مسولین باید نسبت به رفع موانع و مشکلات کارکنان نیروهای انتظامی گام بردارند چرا که اقدام و عمل بهینه نیروی خدمت گزار با آسایش فکری ضامن امنیت کشور است.

وی با اشاره به تعبیر حضرت علی (ع) نیروی انتظامی را بسان قلعه مستحکم و جاده امن جامعه دانست و افزود: امنیت و آسایش حاکم بر جامعه ما در سایه خدمات پلیس و نیروهای انتظامی است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروزه موقعیت ایران در تمام دنیا از لحاظ تامین امنیت بی نظیر است تصریح کرد: جمهموری اسلامی در سایه نیرو های با ایمان و متعهد خود چنگ در گلوی استعمار انداخته و در سایه چنین نیروهای مسلح قدرتمند است.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه نعمت امنیت بالاترین نعمت است تصریح کرد: پلیس و نیروهای مسلح ضامن امنیت بوده و عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه اقتدار نیروهای مسلح و پلیس است.

وی مهمترین نوع امنیت را امنیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه ها باید بر نیروهای خود نظارت کنند چرا که ارزشمند ترین سرمایه های هر سازمانی نیروی انسانی آن است.

وی با بیان اینکه فرماندهان باید خطرات دشمن را به پرسنل خود گوشزد کنند ادامه داد: ما باید به دنبال پلیس علمی بوده و با استفاده از بهترین سلاح یعنی قانون، بتوانیم شاهد بروز کمترین جرایم در جامعه و میان کارکنان نیرو های انتظامی باشیم.

حجت الاسلام بهرامی به لزوم هوشیاری هرچه بیشتر نیرو های مسلح در کشور تاکید کرد و گفت: نباید با غفلت و غرور کاذب دشمن را دست کم گرفته و ضعیف بشماریم چرا که دشمن از کوچکترین مسائل در صدد سو استفاده بر علیه کشور است.

وی هدف دشمن را ایجاد تفرقه در میان جامعه عنوان کرد و افزود:لزوم دشمن شناسی از نکات مهمی است که برهمه مسولین و مردم لازم است تا با اتحاد و انسجام اجازه ندهند دشمنان نفاق و تخم اختلاف در میان جامعه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بپاشند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: اقدامات نیروهای انتظامی و پلیس باید در جهت پیشگیری از وقوع جرایم باشد.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.