حسین امینی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جمع‌آوری نان‌های غیربهداشتی از مغازه‌ها و فروشندگان سیار در راستای ارتقای سطح سلامت شهرستان و با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا در تکاب صورت گرفته و همچنان ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: این نان‌های غیربهداشتی جمع‌آوری شده از بازار تکاب به دلیل قرارداشتن در کیسه‌های نایلونی و نگهداری نامناسب بسیار خطرناک است از این رو از عرضه آن به شهروندان جلوگیری شد.

وی اظهار داشت: همچنین برخی از فروشندگان سیار و دست‌فروشان نسبت به عرضه نان‌های تولید شده در سایر شهرها در بازار تکاب اقدام می‌کنند که فعالیت آنان نیز توسط اکیپ بازرسی مشترک بهداشت، صنعت، معدن و تجارت شهرداری و ماموران انتظامی متوقف و نان‌های عرضه شده توسط این فروشندگان نیز از سطح شهر جمع‌آوری شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب با بیان اینکه تمام نانوایی‌های تکاب درحال حاضر باز بوده و فعالیت می‌کنند، ادامه داد: برخی از نانوایی‌ها جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به دستگاه کارت‌خوان جهت پرداخت پول مجهز شده‌اند و از دریافت وجه از مشتری در این نانوایی‌ها خودداری می‌شود.

امینی ادامه داد: با نانوایی‌هایی که اقدام به تعطیلی کرده و نکات و توصیه‌های بهداشتی را عمل نکنند، به طور جدی برخورد خواهدشد.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است و بیش از ۲۰۰ واحد نانوایی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان وجود دارد.

به گزارش ایرنا شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را ازدست داده اند.

طبق اخرین آمار ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۷۲۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.