معاون عمرانی شهرداری میاندوآب روز پنج‌شنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: این پروژها شامل روکش آسفالت بزرگراه «ولایت»، آسفالت معابر کوی «۳۶متری فرهنگیان»، «خیابان پرسی‌گاز»، معابر «کوی یوزباشکندی»، معابر «کوی‌های اکبرنژاد و آزادگان» و  آسفالت خیابان ۱۶ متری «شهید حاجی‌زاده» و «شهدای قره‌ورن»، خیابان‌های «مغرب»، « ارشاد»، «صدا وسیما»، «محور تبریز» و آسفالت تعریض «کمربندی جنوبی» این شهر است.

مهدی رضایی، اجرای کانال بلوکی در «کوی وکیل‌کندی» و «بشیرخان‌کندی» به طول ۵۰۰ متر و پوشش بتنی کانال‌ در مناطق مختلف شهر به طول ۶۰۰ متر، اجرای سنگ فرش و جدول‌کشی معابر شهر را از دیگر طرح‌های افتتاحی در این روز اعلام کرد.

وی، همچنین با اشاره به تخریب روکش آسفالت «بلوار شهید زنده‌دل» میاندوآب در کمتر از ۲ ماه و واکنش مردم و رسانه‌ها نسبت به این امر گفت: هنگام اجرای عملیات آسفالت، آزمایش‌های لازم در آزمایشگاه مکانیک خاک اداره راه‌ و شهرسازی انجام گرفت و تمام آیتم‌های مدنظر رعایت شد ولی به دلایل نامعلوم آسفالت قسمت‌هایی از این بلوار تخریب و از بین رفته است.
معاون عمرانی شهردار میاندوآب با بیان اینکه اکنون نیز در ۲ مرحله آزمایش آسفالت از سوی شهرداری و مرکز استان در حال انجام است اضافه کرد: شهرداری ریالی بابت این طرح به پیمانکار پرداخت نکرده و پروژه همچنان در تعهد پیمانکار است که بعد از مساعد شدن شرایط جوی نسبت به اجرای دوباره عملیات آن باید اقدام کند.

وی در خصوص طرح ساماندهی ساحل زرینه‌رود نیز گفت: فاز نخست این طرح به صورت امانی با مشارکت سازمان همیاری شهرداری‌های استان اجرا شده و فاز دیگر آن به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به پیمانکار دیگری واگذار شده‌است.

«رضایی»، علت توقف عملیات این پروژه را سردی هوا و برخی ایرادهای فنی اعلام کرد و گفـت: با مساعد شدن هوا و رفع این ایرادها عملیات اجرایی این طرح دوباره آغاز خواهد شد.
همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۱۶ طرح عمرانی و خدماتی با هزینه ۴۱۰ میلیارد ریال در میاندوآب کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.
میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.