بهاءالدین پناهی روز سه‌شنبه پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل ۹۰ ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به از دست دادن چهار مدافع اصلی تیم و مشکلات دیگر، امروز بازی بسیار خوب و قابل قبولی برابر تیم قدرتمند ۹۰ انجام دادیم.

وی اضافه کرد: امروز با ۱۱ بازیکن از جمله هفت بازیکنی که اولین بازی خود را در لیگ یک انجام دادند، در مقابل تیم خوب ۹۰ ارومیه قرار گرفتیم و اگر نتیجه عادلانه بود باید مسابقه مساوی به پایان می‌رسید.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: با واگذاری امتیاز تیم از شهرداری تبریز به علم و ادب، اقدام به جذب چند بازیکن کرده‌ایم که متاسفانه به دلیل اتفاقات رخ داده در کشور و تعطیلی فدراسیون، نتوانستیم کارت بازی آنها را دریافت کنیم.
«پناهی»، گفت: با مشخص شدن وضعیت باشگاه، از این پس امکان جذب بازیکن و شرایط تیم بهبود خواهد یافت و مطمئن باشید این تیم بهتر از قبل خواهد شد و با کسب نتایج خوب در لیگ باقی خواهد ماند.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه امروز سه‌شنبه در هفته نخست دیدارهای دور برگشت لیگ دسته یک کشور در حالی پیروزی خود مقابل شهرداری تبریز رقم زد که کادر فنی و بازیکنان این تیم پیش از آغاز مسابقه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به روح فتوح سردار سپهبد قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.