ارسلان شکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی و مدیران بیمارستان امید افزود: انجام معاینه‌های دوره‌ای و ویزیت رایگان این قشر و افراد خانواده آنان از جمله اقدامات در نظر گرفته شده در قالب این تفاهم‌نامه است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح ارتقای سلامت رانندگان از جمله اهداف برنامه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی است که در راستای تحقق این امر، همکاری بیمارستان امید بسیار حائز اهمیت بوده‌است.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح، جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفری در آذربایجان‌غربی از خدمات عمومی بیمارستان امید برخوردار می‌شوند که این امر نقش بسزایی در غربالگری فعالان عرصه حمل و نقل، پیشگیری از بیماری‌ها و درمان به‌موقع این قشر خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در راستای این تفاهم‌نامه، ظرفیت اتوبوس‌های بین شهری و پایانه‌های مرزی در راستای زمینه‌سازی برای مشارکت در اقدامات خیرخواهانه انجمن امید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیمارستان خیریه امید یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی آذربایجان‌غربی است که در سال ۱۳۹۶ به همت انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان‌غربی و خیّران نیک‌اندیش راه‌اندازی شد.

خدمات بیمارستان امید تنها به بیماران مبتلا به سرطان ختم نمی‌شود و عموم مردم می‌توانند از خدمات تشخیصی و درمانی این بیمارستان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.